Maciuś

Maciuś
Maciuś

środa, 22 lutego 2012

nasz grzeczny synuś

No właśnie gdzie jest moje grzeczne dziecko? Chyba podmienili w żłobku, bo w domu mam małego terrorystę, potwora...jakkolwiek, ale ktoś chyba podmienił mi dziecko...Muszę poszukać karty gwarancyjnej i sprawdzić czy taka wada podlega reklamacji....
Od kilku dni Maciej ma fochy. Objawia się to tym, że jak czegoś mu nie dam co on teraz chce to w ryk i na ziemię...staram się odwrócić jego uwage ale nieraz nic nie pomaga....Mam nadzieję, że to tylko chwilowe i mój grzeczny synuś wróci :) Póki co pozostaje tylko być cierpliwym

1 komentarz:

  1. Synuś Cię testuje mamusiu:) U nas to samo. Jak coś zabiorę to jest foch i wielki żal. Nasze dzieci próbują teraz wytyczyć granice tego co wolno a co nie i ile mogą sobie pozwolić.

    OdpowiedzUsuń