Maciuś

Maciuś
Maciuś

poniedziałek, 7 maja 2012

czas się poprawić

no i tak weszłam na bloga Kate i normalnie mi weszła na ambicję, bo zaczynalyśmy razem pisanie bloga a ona ma już 4xwięszką liczbę wyświetleń:) no ale ona pisze a ja niekoniecznie:)
Nie będę się usprawiedliwiała pracą (nie stacjonarną tylko w terenie), dzieckiem (większośc też je miewa :) ) czy kradzieżą laptopa (służbowego ale zaplacić trzeba z własnej kieszeni)....no cóż to musi być poprostu lenistwo:)
Więc obiecuję sie poprawić....
Póki co napiszę tylko, że moje dziecię daje nam trochę popalić, bo idą mu chyba wszystkie 3 na raz....do tego okres sprawdzania rodzicow (wymuszania itd) ale staram się dać radę:)

2 komentarze:

  1. Dziękuję, dziękuję bardzo. Ja piszę na blogu aby się właśnie oderwać po pracy albo i w pracy :) Ja mam za cel opisywać jak najwięcej aby moja córcia mogła sobie kiedyś poczytać jak pamiętnik :) Powodzenia.

    OdpowiedzUsuń